gov.ua Державні сайти України

 

Департамент екології та природних ресурсів 

Кіровоградської обласної державної адміністрації

Офіційний веб-сайт

Що таке е-Кабінет на ЕкоСистемі і як він працюватиме?

Функціонал нового сервісу команда Міндовкілля обговорила з представниками бізнесу. Адже е-Кабінет створюється саме для зручності підприємців, які отримують довкіллєві адміністративні послуги та подають звітність.

У рамках зустрічі обговорили найбільш актуальні функції, які мають бути впроваджені в е-Кабінеті. За нашим задумом, е-Кабінет стане головним елементом ЕкоСистеми, де підприємство подаватиме інформацію та отримуватиме дозволи, ліцензії та погодження в один клік.

Завдяки е-Кабінету буде спрощена процедура отримання адміністративних послуг Міндовкілля та унеможливлено підробку документів завдяки відкритим екологічним реєстрам.

е-Кабінет стане:

єдиною точкою вводу інформації про підприємство

осередком всіх екопослуг в одному «вікні».

Серед його переваг:

запит на отримання (переоформлення) одразу всіх дозвільних документів в один клік;

всі дозвільні документи під рукою 24/7;

процедура звітування за кілька хвилин, а не місяців;

автоматичний розрахунок екоподатку;

автоматична інтеграція з усіма довкіллєвими реєстрами;

функція «автозаповнення» документів під час оформлення послуги;

паспорт забруднювача, де вся інформація про забруднювача у вільному доступі;

взаємодія зі всіма модулями ЕкоСистеми;

геоінформаційна система візуалізованих даних з реєстрів ЕкоСистеми;

80 наборів даних з унікальними ключами про стан довкілля.

До обговорення долучилось близько 40 представників бізнесу. Команда Міндовкілля вислухала думку кожного, і пропозиції щодо вдосконалення сервісу взято в роботу.